مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 05:452021-09-26بين الملل

هنیه: درگیری های شهرک بیتا، موجب تثبیت 3 واقعیت شد


رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که درگیری های دلاورانه فلسطینیان با اشغالگران اسراییلی در شهرک بیتا واقع در جنوب نابلس و شهادت محمد علی خبیصه موجب تثبیت سه واقعیت شد.

- رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که درگیری های دلاورانه فلسطینیان با اشغالگران اسراییلی در شهرک بیتا واقع در جنوب نابلس و شهادت محمد علی خبیصه موجب تثبیت سه واقعیت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه شنبه شهادت محمد علی خبیصه جوان فلسطینی در درگیری های جنوب نابلس را به خانواده وی و عموم ملت فلسطین تسلیت گفت و افزود: واقعیت نخست اینکه ملت فلسطین تحت هیچ شرایطی رژیم اشغالگر را مشروع نمی داند و شهرک سازی این رژیم در اراضی فلسطینی را غیرقانونی و نامشروع می داند.

هنیه تاکید کرد که دومین واقعیت وحدت ملت فلسطین در خندق مبارزه و مقاومت است و سومین مورد هم اینکه مقاومت گزینه ای راهبردی برای آزادسازی این سرزمین و کوتاه ترین راه برای بیرون راندن اشغالگران، بازپس گیری حقوق سلب شده و بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود است.

وی بر پایبندی جنبش متبوعش به این وحدت در کنار دیگر گروه های فلسطینی و شراکت در میدان مقاومت و رویارویی با رژیم اشغالگر تاکید کرد و گفت مقاومت امروز سپری برای حمایت از ملت فل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنیه: درگیری های شهرک بیتا، موجب تثبیت 3 واقعیت شد

هنیه: درگیری های شهرک بیتا، موجب تثبیت 3 واقعیت شد