مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 13:502021-09-25ورزشي

واکنش سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران به تاریخ سازی در آسیا


مریم ایراندوست صعود تاریخی ایران به جام ملت های فوتبال زنان آسیا را نتیجه برنامه ریزی درست، حمایت مسوولان فدراسیون و تلاش بازیکنان و کادر فنی دانست.

- مریم ایراندوست صعود تاریخی ایران به جام ملت های فوتبال زنان آسیا را نتیجه برنامه ریزی درست، حمایت مسوولان فدراسیون و تلاش بازیکنان و کادر فنی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی فوتبال زنان ایران در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا با پیروزی مقابل تیم های بنگلادش و اردن برای اولین بار به دور نهایی این رقافت ها صعود کرد.

مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی ایران پس از این صعود گفت: خدا را به خاطر بزرگی و لطفش شاکر هستم.

قدردان تک تک شاگردانم هستم که با غیرت و تلاش به مصاف حریف قدرتمند خود رفته و تا دقیقه آخر از جنگیدن دست بر نداشتند و در نهایت پیروز میدان شدند.

او در ادامه ضمن تشکر از حمایت های رییس فدراسیون فوتبال گفت: برای اولین بار پرواز اختصاصی برای این تیم در نظر گرفته شد، برنامه ها و اردوهای داخلی و برون مرزی ما تک به تک اجرا شد، برای نخستین بار به تیم ملی فوتبال زنان ارزش و بهایی داده شد که نتیجه اش صعود تاریخی به جام ملت های آسیا بود.

در واقع عزیزی خادم با شخصیتی که به تیم داد، باعث شد تا دختران ایران زمین در کنار کادر زحمتکش تیم ملی، در عرصه آسیایی موفق شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران به تاریخ سازی در آسیا

واکنش سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران به تاریخ سازی در آسیا