مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:452021-09-25بين الملل

بهره برداری از پایانه برکت با هدف خدمت رسانی به زائران اربعین


مدیرعامل بنیاد برکت از بهره برداری از پایانه برکت با هدف خدمت رسانی به زائران اربعین خبر دارد.

- ، در جریان سفر مدیرعامل بنیاد برکت به استان ایلام، پایانه برکت در منطقه مرزی ایران و عراق با راه اندازی خط 20 کیلومتری انتقال آب از شهر مهران به این پایانه به بهره برداری رسید.

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: علاوه بر خط 20 کیلومتری انتقال آب نسبت به احداث و تکمیل دو مخزن با ظرفیت 2 هزار مترمکعب در شهر مهران و 700 مترمکعب در پایانه برکت اقدام شده است که اولین مخزن به طور کامل تکمیل شده و دومین مخزن، مراحل پایانی ساخت را پشت سر می گذارد.

محمد ترکمانه خاطرنشان کرد: برای انتقال آب از شهر مهران به پایانه برکت 300 میلیارد ریال اعتبار تکمیلی هزینه شده و قرار است زائران حسینی از نتایج و برکات آن بهره مند شوند.

مدیرعامل بنیاد برکت در تشریح دلایل احداث پایانه برکت در منطقه مرزی مهران اظهار داشت: بنیاد این پایانه را در مساحت 30 هکتار و عملیات راه سازی 8 کیلومتر با هدف ساخت سوله های اسکان موقت، احداث محل پذیرایی و پارکینگ برای زوار حسینی در دست ساخت دارد.

ترکمانه اضافه کرد: ساخت مرکز جامع سلامت، تأمین و نصب مخازن آب و 20 دستگاه آبسرد کن، احداث نمازخانه 200 متر مربعی، ساخت 200 چشمه سرویس بهداشتی و احداث 5 هزار متر مربع سایه بان از دیگر امکانات و خدمات در نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پایانه برکت با هدف خدمت رسانی به زائران اربعین

بهره برداری از پایانه برکت با هدف خدمت رسانی به زائران اربعین