مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:352021-09-25سياسي

یادمان شهدای پیشوا در هفته دفاع مقدس افتتاح شد


یادمان شهدای شهرستان پیشوا به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسوولان شهری، بسیجیان و جمعی از خانواده های شهدا افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، سرهنگ غلامرضا نجفی فرمانده سپاه شهرستان پیشوا در مراسم افتتاحیه یادمان شهدای شهرستان پیشوا، اظهار کرد: خدا به حق شهدا همه ما را مورد آمرزش خودش قرار دهد و رحمت و مغفرت را شامل حالمان کند و به امید اینکه سال آینده با از بین رفتن ویروس حسینی باشیم.

وی گفت: فضایی که در آن قرار داریم اردوگاه راهیان قدس در 8 سال دفاع مقدس بود، بیش از 10 هزار نفر در این مکان مقدس آموزش می دیدند و به جبهه ها اعزام می شدند.

فرمانده سپاه شهرستان پیشوا افزود: این مکان از سال 60 به بعد محل آموزش شد و بیش از 60 دوره آموزشی در اینجا برگزار شده است، عزیزان این مکان قدمگاه شهدا است و شهدا نفس کشیدند، شاید در اینجا شهید نشدند اما خیلی از شهدای ما که در جبهه های جنوبی و غربی کشور به شهادت رسیدند در این مکان مقدس آموزش دیدند.

نجفی بیان کرد: ان شاالله که بتوانیم این مکان را حفظ کنیم چرا که بعنوان نمایش راه اندازی نکردیم و با توکل برخدا قصد داریم اینجا یادمان شهدا باشد و بتوانیم بیشتر دانش آموزان را به این یادمان بیاوریم و با انجام این کار فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس را گرامی بداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان شهدای پیشوا در هفته دفاع مقدس افتتاح شد

یادمان شهدای پیشوا در هفته دفاع مقدس افتتاح شد