مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:502021-09-25اجتماعي

برگزاری یازدهمین دوره «مدیریت زخم با نسل نوین پانسمان های پیشرفته»


معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از برگزاری یازدهمین دوره «آموزش مدیریت زخم با نسل نوین پانسمان های پیشرفته» در جهاد دانشگاهی واحد اصفهان خبر داد.

- برگزاری یازدهمین دوره مدیریت زخم با نسل نوین پانسمان های پیشرفته ایسنا/اصفهان معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از برگزاری یازدهمین دوره آموزش مدیریت زخم با نسل نوین پانسمان های پیشرفته در جهاد دانشگاهی واحد اصفهان خبر داد.

افسون نیازبخش در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره در شش جلسه، ویژه پرسنل کادر درمان به ویژه پرستاران، پیراپزشکان، کارشناسان زخم، پزشکان و دانشجویان این رشته ها است که در روزهای 18،19،25،26 شهریور و اول و دوم مهرماه از ساعت 8 الی 14 بعدازظهر برگزار شد.

وی افزود: جلسات این دوره شامل؛ آناتومی و فیزیولوژی پوست، پاتولوژی زخم، انواع زخم، پروتکل های درمانی زخم، طب مکمل در زخم (وکیومتراپی،ماگوتراپی و .

) است.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با تاکید بر اینکه با توجه به شیوع کرونا ویروس در کشور، این دوره با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، تصریح کرد: در این دوره 23 نفر شرکت کننده با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یازدهمین دوره «مدیریت زخم با نسل نوین پانسمان های پیشرفته»

برگزاری یازدهمین دوره «مدیریت زخم با نسل نوین پانسمان های پیشرفته»