مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 10:352021-09-24سياسي

مردم آیین های اربعین را در شهر و محله خود اجرا کنند/ هر خانه یک موکب


در نکوداشت حماسه بزرگ اربعین می توانیم شرایط را با حضور هیئات و گروه های مختلف با ایجاد موکب ها، پیاده روی اربعین را در محله خود شبیه سازی کنیم.

- حجت الاسلام سید علیرضا حسینی از سخنرانان مطرح کشور در گفت وگو با خبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس با اشاره به آیه 8 سوره مبارک صف درباره  حاکمیت اراده الهی در برابر هر نوع خواسته و مخالفتی اظهار کرد: همه انسان ها در برابر اراده الهی ناتوان هستند و خداوند متعال اراده کرده که نور اباعبدالله الحسین (ع) را به نهایت کمال برساند که هم اکنون این نور در کل عالم فراگیر شده است.

مناسک خودجوش  فضا را اربعینی کرده اند.

هر خانه یک موکب با زدن پرچم بر سر درب خانه ها و دادن اطعام به عزاداران حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: به هیئات و خانه ها پیشنهاد می کنم که در ایام اربعین پخت و پزهایی داشته باشند و با عنوان هر خانه یک موکب با زدن پرچم هایی بر سر درب خانه ها و دادن اطعام به زوارحسینی پذیرایی هرچند مختصر به عمل بیاورند.

لزوم استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی برای تبلیغ اربعین وی افزود: از تمامیت ظرفیت رسانه، از تلفن همراه شخصی گرفته تا رسانه های مختلف خبری و مکتوب و همچنین صدا و سیما جهت پوشش حضور بزرگان ادیان مختلف در ایام اربعین استفاده کنیم و این کنش بزرگ را باید به عالم نشان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آیین های اربعین را در شهر و محله خود اجرا کنند/ هر خانه یک موکب

مردم آیین های اربعین را در شهر و محله خود اجرا کنند/ هر خانه یک موکب