مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 12:052021-09-23اقتصادي

مشارکت بازماندگان اربعین در طرح «بنای نور»


رییس سازمان بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح «بنای نور» گفت: در این طرح کسانی که تمایل دارند از یک تا 200 میلیون در قالب اقساط 60 ماهه نذورات خود را بدون وثیقه و سفته تنها با پر کردن فرم به حساب بانک واریز می کنند.

- علی کیانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات توسط شهید سلیمانی با مشورت بزرگان کشور تأسیس شد تا نذورات مردم را سر و سامان دهند و در ساخت ابنیه از لحاظ ریالی و ساختمانی مدیریت کنند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری افزود: با استفاده از طرح های ایرانی تاکنون بیش از 200 پروژه در حرم های مطهر از جمله ساخت صحن حضرت زهرا(س) انجام شد که یکی از این طرح ها صحن عقیله بنی هاشم(ع) در 4 طبقه به مساحت 160 هزار متر است که در حال ساخت می باشد.

پنج طرح برای ادای نذورات  وی با بیان اینکه طرح های کمک رسانی به ساخت عتبات عالیات در استان چهارمحال و بختیاری در قالب 5 طرح شامل دو طرح استانی و سه طرح کشوری در حال اجرا می باشند، اظهار کرد: طرح بافت فرش از سال 96 کرونا کارگاه ها تعطیل و جای خود را به منازل افراد دادند و هرکس در منزل خود کار بافت فرش را ادامه می دهد که با این روش تعداد فرش ها بیشتر اما سایزشان کوچکتر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بازماندگان اربعین در طرح «بنای نور»

مشارکت بازماندگان اربعین در طرح «بنای نور»