مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 11:152021-09-23اجتماعي

36 هزار نفر در همدان کلاس اولی شدند


مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: امسال بیش از 36 هزار دانش آموز کلاس اولی در استان سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمد پورداود ظهر امروز در آیین نمادین جشن شکوفه ها در مدرسه ابتدایی وحدتی پویا ناحیه دو همدان  از تحصیل 36 هزار دانش آموز کلاس اولی استان طی امسال خبر داد و اظهار کرد: بخش اعظمی از دوران کودکی در پایه های اول و دوم ابتدایی سپری می شود و این دوره حساس ترین دوره زندگی آدمی است.

وی با تاکید به اینکه اهمیت و جایگاه این دوران در کلام پیامبر(ص) تا آن جاست که دوره سیادت خطاب فرموده اند گفت: روان شناسان و صاحبنظران تعلیم و تربیت نیز غالبا از این دوران به عنوان برجسته ترین مرحله در تکوین شخصیت انسان نام می برند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اهمیت دوران کودکی را از دو جنبه سهولت اثرپذیری کودکان از محیط های آموزشی و تربیتی و دوام و عمق یادگیری در این دوران دانست و گفت: یادگیری اولیه به ویژه در دوران دبستان زمینه مناسبی در کسب تجارب بعدی کودکان نسبت به دوره های بعدی تحصیلی و زندگی آینده فراهم می کند.

وی با تأکید بر اینکه باید فرزندان خود را برای دوره ای تربیت کنیم که آن دوره متعلق به ما نبوده زیرا آموزش و پرورش پیوسته در حال تغییر و تحول است  ادامه داد: دو نهاد خانه و مدرسه به کمک متخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 هزار نفر در همدان کلاس اولی شدند

36 هزار نفر در همدان کلاس اولی شدند