مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:102021-09-23سياسي

سخنرانی رییس جمهور نشان دهنده عزت ایران است


نماینده ولی فقیه در استان گیلان یکی از مهم ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را بازگشت قدرت و عزت به ملت دانست و گفت: دوران دفاع مقدس اوج قدرت نمایی و عزت جوانان این مرز و بوم بود به گونه ای که استکبار راهی جز پذیرفتن شکست نداشت و ثمره آن عزت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول و عراق بیان کرد: شهدا با خون خود، جوانان جمهوری اسلامی، جبهه مقاومت و مردم ایران با ایستادگی و فداکاری خود باعث خروج آمریکا و شکست ذلیلانه این کشور در خاورمیانه شدند.

فلاحتی با تأکید بر نقش تأثیرگذار انقلاب اسلامی در گسترش اسلام در منطقه خاورمیانه تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب برخی از کشورهای خاورمیانه از امکانات خود در راستای مقابله با گسترش اسلام استفاده کردند اما جمهوری اسلامی مقتدرانه در مقابل آنان ایستادگی کرد.

وی با قدردانی از زحمات مردم در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: استکبار همواره در تلاش است تا مردم از آرمان های انقلاب دور شوند اما مردم آگاهانه، شجاعانه و با بصیرت بالای خود از انقلاب و آرمان های امام راحل(ره) دفاع کردند.

آزادگی و ولایت پذیری درس بزرگ دوران دفاع مقدس فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در این مراسم با بیان اینکه هفته دفاع مقدس با شعار ما مقتدریم در کشور آغاز شده است، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی رییس جمهور نشان دهنده عزت ایران است

سخنرانی رییس جمهور نشان دهنده عزت ایران است