مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 06:402021-09-23سياسي

نحوه واکسیناسیون اتباع غیرمجاز اعلام شد/ عبور کرمان از پیک پنجم کرونا


سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان کرمان اتباع غیرمجاز را یکی از معضلات استان برشمرد و عنوان کرد: اتباع غیرمجاز اگر پرونده سلامت در استان دارند واکسیناسیون آنها را در دستور کار دادیم و در شرف آباد یک مرکز برای این افراد اختصاص داده شده اما واکسیناسیون .

- ایسنا/کرمان سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان کرمان اتباع غیرمجاز را یکی از معضلات استان برشمرد و عنوان کرد: اتباع غیرمجاز اگر پرونده سلامت در استان دارند واکسیناسیون آنها را در دستور کار دادیم و در "شرف آباد" یک مرکز برای این افراد اختصاص داده شده اما واکسیناسیون اتباع مجاز در کلیه مراکز ما انجام می شود.

مهدی شفیعی صبح امروز اول مهرماه در نشست شورای اطلاع رسانی استان کرمان با اشاره به اینکه در استان کرمان پیک چهارم به پنجم متصل شد، گفت: خوشبختانه از پیک پنجم عبور کردیم و اپیدمی در استان محدود شده است.

وی سیر نزولی ابتلا در این پیک را تندتر از سیر نزولی پیک های قبل دانست و اظهار کرد: هر وقت اطلاع رسانی در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی به خوبی صورت می گرفت، کنترل بیماری آسان تر می شد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان کرمان واکسیناسیون را در کنترل بیماری موثر دانست و در ادامه اظهار کرد: متاسفانه در فضای مجازی حربه های زیادی بر علیه واکسیناسیون انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه واکسیناسیون اتباع غیرمجاز اعلام شد/ عبور کرمان از پیک پنجم کرونا

نحوه واکسیناسیون اتباع غیرمجاز اعلام شد/ عبور کرمان از پیک پنجم کرونا