مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 06:252021-09-23حوادث

انهدام یک باند هفت نفره حفاری غیرمجاز در اندیکا


فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی خوزستان از انهدام یک باند هفت نفره حفاری غیر مجاز و کشف و ضبط یک دستگاه ردیاب و ادوات حفاری به همراه یک دستگاه خودرو در شهرستان اندیکا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سرهنگ رامین مکناوی فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حسب گزارش منابع و مخبرین محلی مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی مشکوک در روستاهای بن حیدر، دژاسدخان، امام زاده ملکان و دور آب، مسوولان پایگاه حفاظت میراث فرهنی اندیکا با قید فوریت موضوع ترددهای مشکوک این خودرو را در دستورکار قرار دادند و بررسی کردند.

  وی افزود: پیرو این موضوع، ضمن هماهنگی با دادستان شهرستان، نیروهای پایگاه حفاظت میراث فرهنگی شهرستان در معیت نیروهای پلیس اطلاعات به منطقه اعزام و در عملیاتی موفق به دستگیری هفت نفر و کشف و ضبط یک دستگاه ردیاب، ادوات حفاری و توقیف خودرو آن ها در منطقه دژ اسدخان شدند.

  فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی خوزستان گفت: افراد خاطی به منظور سیر مراحل قضایی تحویل عوامل انتظامی شدند.

  وی ادامه داد: از همه شهروندان درخواست می شود در راستای حفظ آثار تاریخی درصورت مشاهده هرگونه حفاری مشکوک مراتب را به سامانه 110 نیروی انتظامی یا به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام یک باند هفت نفره حفاری غیرمجاز در اندیکا

انهدام یک باند هفت نفره حفاری غیرمجاز در اندیکا