مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 17:202021-09-22حوادث

12 ساعت عملیات دلهره آور!


شهروندی که خبر روزنامه خراسان با عنوان جنایت در طبقه سوم را درون مغازه ای مطالعه کرده بود، با پلیس تماس گرفت و بدین ترتیب 12 ساعت عملیات دلهره آور کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در کنار قاضی ویژه قتل عمد مشهد در حالی آغاز شد که قاتل هنگام دستگیری اقدام به خودسوزی کرد و فرزندانش را در محاصره شعله های سرکش آتش قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، بیست و پنجم شهریور، جسد جوان 29 ساله ای در طبقه سوم یک مجتمع مسکونی واقع در خیابان پایداری مشهد کشف شد که به دلیل گذشت زمان حالت طبیعی نداشت.

با توجه به وجود آثار ضرباتی با شییی برنده (چاقو) روی پیکر این جوان، مشخص شد که وی با واردآمدن حدود 50 ضربه چاقو به قتل رسیده است بنابراین ماجرا به قاضی ویژه قتل عمد مشهد گزارش شد و دقایقی بعد با حضور قاضی دکتر حسن زرقانی در طبقه سوم مجتمع مسکونی (محل جنایت) تحقیقات شکل جنایی گرفت.

بررسی های میدانی مقام قضایی بیانگر آن بود که در واحد آپارتمانی مذکور زن جوانی به همراه دو فرزند خردسالش زندگی می کرد که اکنون آثاری از آن ها نبود! گزارش خراسان حاکی است، با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات گروه ویژه ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با نظارت و هدایت مستقیم سرهنگ مهدی سلطانیان (رییس اداره جنایی آگاهی) زیر نظر قاضی زرقانی آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 ساعت عملیات دلهره آور!

12 ساعت عملیات دلهره آور!