مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-22ورزشي

سرمایه گذاری 300 میلیاردی صنعت مس در تراکتور، انتظاری اشتباه است


اگر هواداران ما فکر می کنند صنایع مس ضمن سرمایه گذاری 300 میلیاردی در تراکتور قصد حفظ تیم در تبریز را نیز دارد، سخت در اشتباه هستند؛ - ایسنا/آذربایجان شرقی سرمربی تراکتور گفت: اگر هواداران ما فکر می کنند صنایع مس ضمن سرمایه گذاری 300 میلیاردی در تراکتور قصد حفظ تیم در تبریز را نیز دارد، سخت در اشتباه هستند؛ هواداران یا باید از وجود تراکتور چشم پوشی و خداحافظی کنند که این امکان وجود ندارد و مردم ما هم این اجازه را نمی دهند و یا پای تیم بمانند و حمایت کنند.

فیروز کریمی در خصوص آخرین شرایط تیم تراکتور گفت: یکی از مهمترین دغدغه های هواداران، بسته بودن پنجره نقل و انتقالات است که به خاطر شکایت تعدادی از بازیکنان که نتوانستند کمکی به تراکتور کنند، پنجره نقل و انتقالات بسته شده است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه هیچ کار موثری از این بازیکنان ندیده بودیم، موضوع را پیگیری کردیم و مسئولان حقوقی باشگاه با تمام توان به دنبال احقاق حق باشگاه بودند که متاسفانه کار به جایی نرسید و در این بین، پنجره نقل و انتقالات ما بسته شد و متاسفانه این اتفاق در بدترین زمان ممکن رخ افتاد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاشی که مالک و هیأت مدیره ی باشگاه انجام دادند، بخشی از مشکلات باشگاه رفع شد و قرار است پنجره نقل و انتقالات تراکتور در طول هفته جاری باز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 300 میلیاردی صنعت مس در تراکتور، انتظاری اشتباه است

سرمایه گذاری 300 میلیاردی صنعت مس در تراکتور، انتظاری اشتباه است