مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-21سياسي

استان بوشهر نیازمند اورژانس استاندارد زمینی، هوایی و دریایی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر تخصیص اعتبارات مورد نیاز اورژانس استان گفت: استان بوشهر نیازمند اورژانس استاندارد زمینی، - ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر سه شنبه در بازدید از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بوشهر اظهار داشت: اورژانس بخشی کاملاً مردمی است و نقش مهمی در خدمت به مردم و نجات جان آنها دارد.

وی با اشاره به جغرافیای وسیع استان بوشهر و گسترده بودن حوزه کاری در این استان خاطرنشان کرد: با توجه به این شرایط باید امکانات، پرسنل و سیستم های اعزام قوی تر شود به همین جهت باید مسئولین به این بخش توجه ویژه کنند.

امام جمعه بوشهر فعالیت های اورژانس را جهادی توصیف کرد و ادامه داد: در حال حاضر در استان بوشهر نیاز جدی به یک اورژانس استاندارد با آخرین استاندارهای اعزام و مدیریت درمان در حوزه های هوایی، دریای و زمینی داریم که در جغرافیای استان کاملاً به صورت شریانی فعال باشند.

وی افزود: اورژانس بوشهر از حیث سرعت عمل خوب و دارای استانداردهای لازم هست اما از لحاظ فیزیک ساختمانی و امکانات نیاز به یک تجدید نظر از ناحیه مسئولین دارد.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر تخصیص اعتبارات مورد نیاز اورژانس استان تصریح کرد: در زمینه مکان اورژانس و وسایل مورد نیاز تجدید نظر و ناوگان اورژانس مقداری جوان تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر نیازمند اورژانس استاندارد زمینی، هوایی و دریایی است

استان بوشهر نیازمند اورژانس استاندارد زمینی، هوایی و دریایی است