مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 10:502021-09-20اجتماعي

اکثر مردم جهرم با آموزش ترکیبی در سال تحصیلی جدید موافق هستند


رییس آموزش و پرورش شهرستان جهرم اعلام کرد که براساس نظرخواهی انجام شده از والدین دانش آموزان این شهرستان، اکثریت قریب به اتفاق موافق آموزش تلفیقی حضوری و غیرحضوری در سال تحصیلی جدید هستند.

- ایسنا/فارس رییس آموزش و پرورش شهرستان جهرم اعلام کرد که براساس نظرخواهی انجام شده از والدین دانش آموزان این شهرستان، اکثریت قریب به اتفاق موافق آموزش تلفیقی حضوری و غیرحضوری در سال تحصیلی جدید هستند.

مهدی نیکفر دوشنبه 29 شهریور در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت کرونا با اشاره به نظر سنجی آموزش و پرورش از والدین جهرمی برای بازگشایی مدارس، گفت: طبق نظرخواهی از 9 هزار و 600 از والدین دانش آموزان در جهرم، 46 درصد موافق آموزش حضوری، 36 درصد موافق آموزش غیرحضوری و 88 درصد موافق آموزش ترکیبی حضوری و غیرحضوری هستند.

نیکفر ادامه داد: تاکنون 95 درصد معلمان و فرهنگیان شهرستان جهرم علیه کروناویروس واکسینه شده اند و از 5 درصد باقی مانده شماری به واسطه ابتلا به بیماری، از طرف پزشک اجازه دریافت واکسن را نداشتند؛ البته بخشی هم در برابر واکسیناسیون مقاومت دارند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان شهر جهرم سال تحصیلی جدید را به شکل مجازی آغاز خواهند کرد، گفت: در سال تحصیلی جدید بازگشایی مدارس به صورت تدریجی انجام می شود و اولویت ما ابتدا سلامت دانش آموزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر مردم جهرم با آموزش ترکیبی در سال تحصیلی جدید موافق هستند

اکثر مردم جهرم با آموزش ترکیبی در سال تحصیلی جدید موافق هستند