مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-20سياسي

رییس جمهور از رزمندگان گیلانی تجلیل می کند


معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش گیلانیان در هشت سال دوران دفاع مقدس گفت: سهم استان گیلان از یک میلیون رزمنده و ایثارگر، 19 هزار رزمنده بوده که صبح فردا با سخنرانی رییس جمهور از آنان تجلیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ احمدرضا منشوری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نمی رسد.

منشوری با اشاره به شعار هفته مقدس در گیلان بیان کرد: شعار امسال هفته دوران دفاع مقدس ما مقتدریم بوده و از 31 شهریور تا هفت مهرماه چهار هزار و 230 برنامه در سطح استان گیلان اجرایی می شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به هرچه بهتر برگزار شدن هفته دفاع مقدس در سطح استان گیلان تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته 300 برنامه شاخص شهرستانی و 42 برنامه شاخص استانی برگزار می شود که مهم ترین آن برنامه ها تجلیل سراسری از یک میلیون رزمنده و ایثارگر در سطح کشور است.

به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان سهم استان گیلان از یک میلیون رزمنده و ایثارگر، 19 هزار رزمنده بوده که صبح فردا با سخنرانی رییس جمهور از آنان تجلیل خواهد شد.

منشوری از برپایی رزمایش رزمی در لشکر 16 عملیاتی سپاه قدس گیلان خبر داد و گفت: این رزمایش از 31 شهریور تا هفت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور از رزمندگان گیلانی تجلیل می کند

رییس جمهور از رزمندگان گیلانی تجلیل می کند