مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-20بين الملل

فایننشال تایمز: تمرکز رییسی روی واکسن به جای احیای برجام


دولت رییسی می خواهد واکسیناسیون سریع و فوری همگانی و بازگشت وضعیت کسب و کار به شرایط عادی را به عنوان پشتوانه محبوبیت خود قرار دهد و عجله ای برای احیای برجام نشان نمی دهد.

- دولت رییسی می خواهد واکسیناسیون سریع و فوری همگانی و بازگشت وضعیت کسب و کار به شرایط عادی را به عنوان پشتوانه محبوبیت خود قرار دهد و عجله ای برای احیای برجام نشان نمی دهد.

روزنامه فایننشال تایمز با انتشار گزارشی نوشت اولویت ابراهیم رییسی رییس جمهوری جدید ایران تامین واکسن و واکسیناسیون سریع مردم ایران است به جای اینکه احیای برجام باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، فایننشال تایمز با انتشار گزارشی درباره اولویت دولت رییسی در هفته های نخست خود نوشت: یک مرکز واکسیناسیون،یک بیمارستان، یک داروخانه و در نهایت یک سردخانه.

اولین بازدیدهای مردمی ابراهیم رییسی، رییس جمهور جدید ایران، اولویت اصلی دولت او را آشکار کرده است: تسریع واردات واکسن کووید19 به کشوری که از این همه گیری به شدت آسیب دیده است.

بازدید رییسی از یک مرکز واکسیناسیون در شهر تهران/ عکس: دفتر ریاست جمهوری ایران از زمان آغاز به کار این روحانی 60 ساله در ماه گذشته و جایگزینی حسن روحانی رییس جمهور میانه رو، واردات واکسن افزایش چشمگیری داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فایننشال تایمز: تمرکز رییسی روی واکسن به جای احیای برجام

فایننشال تایمز: تمرکز رییسی روی واکسن به جای احیای برجام