مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-20اقتصادي

اشتغال 317 اردبیلی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: 317 نفر از متقاضیان طرح توسعه ملی مشاغل خانگی به کمک جهاد دانشگاهی استان و حمایت پیشران ها مشغول به کار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز رحیم زاده ظهر امروز در نشست با رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل اظهار کرد: 317 نفر از متقاضیان طرح توسعه ملی مشاغل خانگی در استان اردبیل به کمک جهاد دانشگاهی استان و حمایت پیشران ها وارد بازار کار می شوند.

وی افزود: جهاد دانشگاهی اهتمام ویژه ای در اجرای این طرح داشته و با استعدادسنجی 900 نفر از متقاضیان و ارائه آموزش و مشاوره های عمومی، تخصصی و مهارتی، زمینه ورود به بازار کار عده زیادی از آنان را فراهم کرده است.

 سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان این که تمام فعالیت های اقتصادی باید دارای ارزش افزوده باشد، بیان کرد: باید با فاصله گرفتن از روزمرگی و جهت مساعدت به مردم برای داشتن کسب وکار مناسب و رفاه اجتماعی به سراغ آن ها برویم و منتظر مراجعه آنان به ادارات نباشیم.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی درآمد پایدار خانواده ها را فراهم می کند مهران اوچی، رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل نیز در این نشست گفت: در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بیش از 3200 نفر از استان اردبیل ثبت نام کرده بودند که بعد از طرح های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 317 اردبیلی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

اشتغال 317 اردبیلی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی