مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-20سياسي

6800برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس درآذربایجان غربی برگزار می شود


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ما مقتدریم شعار امسال هفته دفاع مقدس است، گفت: 6800 برنامه با 80 عنوان برنامه در استان طراحی و اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حبیب شهسواری صبح دوشنبه در نشست خبری ریاست کمیته نیروهای مسلح و کمیته بسیج آذربایجان غربی با بیان اینکه دفاع مقدس ما منشأ عاشورایی دارد و تا عالمیان در زمین هستند تلالو عاشورا راهنمای عالمیان خواهد بود، افزود: اگر از عمر انقلاب اسلامی هزاران سال بگذرد ما قله عظیمی داریم که درس های بزرگی از آن خواهد جوشید و زحمات فرزندان این سرزمین و حماسه های آنان ماندگار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جنگ ایران و عراق طولانی ترین جنگ دنیا بوده و تقابل کفر و حق و تقابل کفر و اسلام است، اظهارکرد: درک دریافت صحیح و همه جانبه ما از دفاع مقدس موجب کمک به درک تحریم و مفاهیم امروز دنیا می شود؛ استفاده از این تجربیات دفاع مقدس در کشور ما لازم و ضروری است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه ما دانش آموختگانی از نسل دفاع مقدس داریم همچون سردار سلیمانی که یک عالم شیفته او بودند و آیندگان از این چشمه سارها یاد می کنند، افزود: 350 هزار ارتش آمریکا در طول بیست سال تربیت شد اما در بیست روزی به باد فنا رفت و این است تفاوت دانش آموختگان غرب و دانش آموختگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6800برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس درآذربایجان غربی برگزار می شود

6800برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس درآذربایجان غربی برگزار می شود