مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-20بين الملل

توضیحات سودان درباره عدم حضورش در مراسم یکسالگی توافقنامه ابراهیم


تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک دیپلمات عالی رتبه سودانی دلیل عدم مشارکت این کشور در مراسمی که اخیراً به مناسبت اولین سالروز امضای توافقنامه های آبراهام برگزار شد را توضیح داد.

- توضیحات سودان درباره عدم حضورش در مراسم یکسالگی توافقنامه "ابراهیم" تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک دیپلمات عالی رتبه سودانی دلیل عدم مشارکت این کشور در مراسمی که اخیراً به مناسبت اولین سالروز امضای توافقنامه های آبراهام برگزار شد را توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، مرکز پخش اسراییلی کان ، گزارش داد، این دیپلمات سودانی که خواست نامش فاش نشود، گفت، برای سودان پیشبرد روابط علنی با رژیم صهیونیستی بسیار سخت است مگر اینکه خارطوم و تل آویو توافقنامه رسمی در خصوص ایجاد روابط دیپلماتیک را در کاخ سفید امضا کنند.

رژیم صهیونیستی 15 سپتامبر 2020 در واشنگتن توافقنامه برقراری روابط دیپلماتیک با امارات و بحرین را با نظارت و حضور دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا امضا کرد که به توافقنامه ابراهام معروف است.

امارات نخستین کشور عربی در حوزه خلیج فارس و پس از اردن و مصر سومین کشور عربی است که با رژیم صهیونیستی توافقنامه عادی سازی روابط را امضا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات سودان درباره عدم حضورش در مراسم یکسالگی توافقنامه ابراهیم

توضیحات سودان درباره عدم حضورش در مراسم یکسالگی توافقنامه ابراهیم