مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 19:002021-09-19اقتصادي

درخواست تولیدکنندگان برای کاهش صادرات گاز آمریکا


یک گروه تجاری تولیدکنندگان با هشدار نسبت به افزایش قیمتها و کمبود عرضه گاز در زمستان امسال، از وزارت انرژی آمریکا خواستند به تولیدکنندگان گاز طبیعی مایع (LNG) دستور دهد صادرات را کاهش دهند.

- یک گروه تجاری تولیدکنندگان با هشدار نسبت به افزایش قیمتها و کمبود عرضه گاز در زمستان امسال، از وزارت انرژی آمریکا خواستند به تولیدکنندگان گاز طبیعی مایع (LNG) دستور دهد صادرات را کاهش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قیمتهای گاز طبیعی امسال تحت تاثیر تقاضای جهانی قوی و افزایش اندک تولید در نیمه اول سال، افزایش پیدا کرده اند.

تقاضا برای گاز طبیعی آمریکا قیمتها را بیش از دو برابر کرده و صادرات این کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته 41 درصد افزایش پیدا کرده است.

گاز آمریکا روز جمعه حدود پنج دلار و 22 سنت به ازای هر میلیون واحد حرارتی بریتانیا (mmBtu) معامله شد که بالاتر از دو دلار و 54 سنت در ژانویه است.

مصرف کنندگان انرژی صنعتی آمریکا که گروه تجاری نماینده تولیدکنندگان شیمیایی، غذایی و متریال است، اعلام کرد قیمتهای آمریکا باید به 10 دلار به ازای هر واحد mmBtu افزایش پیدا کند تا تولیدکنندگان به تولید بیشتر گاز ترغیب شوند و سطح ذخایر به سطح تاریخی سابق برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تولیدکنندگان برای کاهش صادرات گاز آمریکا

درخواست تولیدکنندگان برای کاهش صادرات گاز آمریکا