مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 15:252021-09-19پزشكي

مراجعات مردمی به مراکز منتخب کرونای مشهد به نصف رسید


مدیر توسعه شبکه و ارتقا سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار مراجعات مردمی به مراکز منتخب کرونا از 7 هزار نفر به دو هزار و 800 مورد در روز کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکتر محمد درخشان با اشاره به اینکه در حال حاضر میزان ابتلای مردم به بیماری کرونا سیر نزولی یافته است اما هنوز به شرایط قبل هزار از پیک پنجم نرسیده است، اظهار کرد: در حال حاضر میانگین مراجعه به مراکز بالای سه هزار نفر است اما نسبت به اوج پیک که روزانه هفت هزار نفر به مراکز منتخب کرونا مراجعه می کردند آمار سیر نزولی را نشان می دهد.

مدیر توسعه شبکه و ارتقا سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کاهش 50 درصدی مراجعه بیماران نشان می دهد که آمار مبتلایان در سراشیبی قرار دارد اما نباید با کاهش آمار دلخوش بود زیرا این آمار به شدت شکننده است و می تواند با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به خصوص در دهه آخر ماه صفر این آمار تغییر کند.

وی با بیان اینکه در پیک پنجم کرونا آمار تست های مثبت شده پی سی آر، 56 تا 60 درصد بود اما در حال حاضر 30 تا 35 درصد تست ها مثبت است، ادامه داد: قبل از موج پنجم درصد تست های مثبت بسیار پایین تر از این رقم بود و فقط 15 تا 20 درصد تست های پی سی آر مثبت شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعات مردمی به مراکز منتخب کرونای مشهد به نصف رسید

مراجعات مردمی به مراکز منتخب کرونای مشهد به نصف رسید