مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-19سياسي

نماز وحدت در سفر تاجیکستان


یک عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی عکسی از اقامه نماز رییس جمهوری در هواپیما در سفر تاجیکستان منتشر کرد که او نیز در صف نماز حضور داشت.

- یک عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی عکسی از اقامه نماز رییس جمهوری در هواپیما در سفر تاجیکستان منتشر کرد که او نیز در صف نماز حضور داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده تایباد که به همراه رییس جمهور، وزیر خارجه و هیات همراه جهت شرکت در نشست سران سازمان شانگهای به تاجیکستان سفر کرده بود، در صفحه توییتر خود به این موضوع واکنش نشان داد.

رحیمی جهان آبادی، تصویری از صف نماز جماعت در هواپیما به امامت سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری و با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهوری و خودش منتشر کرد و نوشت: ‏⁧‫سفر‬⁩ با ⁧‫رییس جمهور‬⁩ به ⁧‫تاجیکستان‬⁩.

ایرانیان‬⁩ برای حفظ منافع ملی و گسترش آرمانهای ⁧‫انقلاب‬⁩ و ⁧‫امام‬⁩، متحد و همدل هستند.

این نماینده مجلس در این توییت از چندین هشتگ استفاده کرد؛ رییسی ، ‬⁩ ⁧‫مجلس شورای اسلامی‬⁩ ، ⁧‫ امیرعبداللهیان ، ‬⁩ ⁧اسماعیلی‬⁩ ، نماز وحدت ، ‬⁩ تقریب مذاهب ، ‬⁩ اهل سنت ایران‬⁩ ، اقوام مذاهب و ‬⁩ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز وحدت در سفر تاجیکستان

نماز وحدت در سفر تاجیکستان