مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:402021-09-19اقتصادي

تشکیل سه گروه کاری ویژه برای ایجاد ثبات و پایداری در بازار


استاندار خراسان جنوبی به کمیسیون تنظیم بازار استان، تشکیل سه گروه کاری ویژه برای ایجاد ثبات و پایداری در بازار را پیشنهاد داد.

- استاندار خراسان جنوبی به کمیسیون تنظیم بازار استان پشنهاد داد: تشکیل سه گروه کاری ویژه برای ایجاد ثبات و پایداری در بازار ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی به کمیسیون تنظیم بازار استان، تشکیل سه گروه کاری ویژه برای ایجاد ثبات و پایداری در بازار را پیشنهاد داد.

حمید ملانوری، شنبه شب 27 شهریور با ارائه این پیشنهاد در کمیسیون تنظیم بازار استان اظهار کرد: این سه گروه کاری با عناوین برنامه ریزی و ارائه راهکارهای لازم برای حمایت از تولید، برنامه ریزی و ارائه راهکارهای لازم برای ثبات بازار با جهت دهی به سمت حمایت از مصرف کننده و نیز برنامه ریزی و ارائه راهکارهای لازم در رابطه با حمل و نقل و ذخیره سازی کالاهای اساسی شکل بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در این گروه های کاری با استفاده از توان و ظرفیت کارشناسان در هر حوزه، برای تنظیم بازار برنامه ریزی می کنیم.

استاندار خراسان جنوبی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی در راستای تنظیم بازار استان گفت: با اقداماتی که صورت گرفته خوشبختانه در حال حاضر در بحث تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز بازار و ذخیره سازی کالاها مشکل خاصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل سه گروه کاری ویژه برای ایجاد ثبات و پایداری در بازار

تشکیل سه گروه کاری ویژه برای ایجاد ثبات و پایداری در بازار