مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:502021-09-19سياسي

ریخته گری شمش 95 تن فولادی در مجتمع صنعتی اسفراین


معاون مهندسی و کیفیت مجتمع صنعتی اسفراین از ریخته گری شمش فوق سنگین 95 تُن فولادی در مجتمع صنعتی اسفراین خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون مهندسی و کیفیت مجتمع صنعتی اسفراین از ریخته گری شمش فوق سنگین 95 تُن فولادی در مجتمع صنعتی اسفراین خبر داد.

محمود نظام دوست اظهار کرد: به همت مهندسین و کارشناسان مجرب داخلی و با بکارگیری دانش روز فولادسازی در مجتمع صنعتی اسفراین، تولید شمش فوق سنگین 95 تُن با استفاده از کوکیل یکپارچه و به روش ریخته گری دو پاتیله با موفقیت انجام شد.

وی گفت: در تولید این شمش به منظور ارتقاء توان تکنولوژیکی مجتمع و برای اولین بار در ایران پس از شبیه سازی و طراحی کوکیل و متعلقات، تمامی مراحل مدلسازی، قالب گیری، ریخته گری و در نهایت ماشین کاری و عملیات حرارتی آنها در مجتمع صنعتی اسفراین انجام شده است.

معاون مهندسی و کیفیت مجتمع صنعتی اسفراین افزود: در این روش به منظور ارتقاء کیفی هرچه بیشتر شمش تولیدی، برای اولین بار طی فرایند ریخته گری، دمش آرگون از طریق پرژین پلاک به داخل پاتیل شماره دو انجام شد.

نظام دوست خاطرنشان کرد: پس از رعایت ملزومات فولادسازی و متالورژی ثانویه، با توجه به اینکه ظرفیت کوره و پاتیل های مجتمع 50 تنی است در این روش از تکنیک دو پاتیله یا ریخته گری تحت خلاء ((VSD استفاده کردیم که کاری بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریخته گری شمش 95 تن فولادی در مجتمع صنعتی اسفراین

ریخته گری شمش 95 تن فولادی در مجتمع صنعتی اسفراین