مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:002021-09-18سياسي

کلنگ احداث ساحل جنوبی بر پیکره جاده کلنگی جزیره زده شد


آیین کلنگ زنی دو پروژه شامل جاده ساحل جنوبی قشم به طول 35 کیلومتر و ساختمان اداری سازمان منطقه آزاد قشم با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از قشم، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این مراسم بیان کرد: اجرای بزرگراه ساحل جنوبی با اعتباری بالغ بر هزار و 100 میلیارد ریال در عرض سه سال توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، هلدینگ تخصصی دریایی و موسسه عمران صنعت به انجام خواهد رسید.

علی درویش پور بیان کرد: سازمان منطقه آزاد قشم برای حل مشکلات ساکنان جزیره و بهبود شرایط برای جذب سرمایه گذاران و رونق تولید و کسب و کار از تمامی امکانات و ظرفیت های استفاده می کند.

وی اظهار کرد: در آینده نزدیک و با آغاز پروژه بزرگ عمرانی احداث بزرگراه غرب جزیره به طول 75 کیلومتر (از فرودگاه به باسعیدو) گام مهمی برای توسعه متوازن در تمام نقاط قشم برداشته می شود.

امام جمعه شهرستان قشم نیز گفت: با انجام پروژه های عمرانی و زیربنایی توسط سازمان منطقه آزاد قشم با هدف خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آن ها، اعتماد عمومی به عملکرد مسوولان به ویژه دولت بیشتر می شود.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی تاکید کرد: همانگونه که اقدامات انجام شده را باید دید، به کاستی ها نیز باید نگاه ویژه ای داشت؛ چرا که برخی محرومیت هایی که در قشم دیده می شود در بشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث ساحل جنوبی بر پیکره جاده کلنگی جزیره زده شد

کلنگ احداث ساحل جنوبی بر پیکره جاده کلنگی جزیره زده شد