مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:502021-09-18سياسي

طراحی دستورالعملی برای ضابطه مندشدن تعامل قوه قضاییه و مجلس


وزیر دادگستری با بیان اینکه روسای قوه مقننه و قضاییه معتقد به تعامل حداکثری میان دو قوه هستند، گفت: به دنبال طراحی شیوه نامه و دستورالعملی برای ضابطه مند شدن این ارتباط و تعامل هستیم.

- وزیر دادگستری با بیان اینکه روسای قوه مقننه و قضاییه معتقد به تعامل حداکثری میان دو قوه هستند، گفت: به دنبال طراحی شیوه نامه و دستورالعملی برای ضابطه مند شدن این ارتباط و تعامل هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خانه ملت، امین حسین رحیمی در رابطه با مهمترین اولویت هایی که مجلس و دادگستری باید در تعامل با هم انجام دهند، گفت: روسای قوای مقننه و قضاییه معتقد به تعامل حداکثری میان دو قوه هستند.

وی ادامه داد: از این رو به دنبال طراحی و تهیه شیوه نامه، دستورالعمل و سازوکاری برای ضابطه مند شدن این ارتباط و تعامل هستیم تا نمایندگان بتوانند به انعکاس دغدغه های مردم و سوالات، ابهامات و اطلاعاتی که در مورد قوه قضاییه و سازمان های وابسته دارند بهتر ورود کنند و ما پاسخگوی آنها باشیم و از طرفی قوه قضاییه هم مباحثی را که برای اصلاح قوانین نیاز دارد و بسیار هم ضروری است را مورد توجه قرار دهد.

رحیمی افزود: بر اساس دستورالعمل و شیوه نامه طراحی شده پیش خواهیم رفت تا هم افزایی میان دو قوه برای کارآمدی بیشتر نظام افزایش و به دنبال آن رضایتمندی مردم حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی دستورالعملی برای ضابطه مندشدن تعامل قوه قضاییه و مجلس

طراحی دستورالعملی برای ضابطه مندشدن تعامل قوه قضاییه و مجلس