مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-18اجتماعي

کودکان بازمانده از تحصیل جذب می شوند


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان، جذب حداکثری کودکان تارک و بازمانده از تحصیل را یکی از برنامه های اولویت دار دستگاه تعلیم و تربیت استان عنوان کرد.

- ایسنا/کردستان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان، جذب حداکثری کودکان تارک و بازمانده از تحصیل را یکی از برنامه های اولویت دار دستگاه تعلیم و تربیت استان عنوان کرد.

صدیقه عبدالهی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای تحقق عدالت آموزشی و افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی و اجرای سیاست ها و راهبردهای اصلی و اساسی آموزش و پرورش به ویژه دسترسی به آموزش رسمی باکیفیت برای کلیه کودکان لازم التعلیم گروه سنی 11-6 ساله دوره ابتدایی برنامه انسداد مبادی بی سوادی با تاکید بر ارتقای پوشش تحصیلی و جذب کودکان تارک و بازمانده از تحصیل دوره ابتدایی با اولویت کودکان مناطق محروم اجرا می شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از عزم جدی و پیگیری های مستمر و مجدانه در ایجاد عدالت آموزشی و فراهم نمودن فرصت های برابر آموزشی به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، در راستای اجرای برنامه انسداد مبادی بی سوادی، عنوان کرد: وضعیت کودکان تارک و بازمانده از تحصیل به صورت مستمر پیگیری و اقدامات لازم در خصوص جذب آنان در کلاس های درس انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان بازمانده از تحصیل جذب می شوند

کودکان بازمانده از تحصیل جذب می شوند