مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-18ورزشي

تجمع استقلالی ها مقابل وزارت ورزش/ شعار علیه مددی و ملکیان


آن ها در شعارهایی خود، برقراری عدالت توسط حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان را خواستار و بر توجه به شرایط مدیریتی باشگاه استقلال توسط وزیر جدید تاکید کردند.

- آن ها در شعارهایی خود، برقراری عدالت توسط حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان را خواستار و بر توجه به شرایط مدیریتی باشگاه استقلال توسط وزیر جدید تاکید کردند.

عده ای از هواداران تیم فوتبال استقلال باردیگر در اعتراض به شرایط این باشگاه تجمع کردند، این تجمع این بار مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز (شنبه 27 شهریور) تعدادی از هواداران استقلال پس از چندین بار حضور مقابل ساختمان باشگاه استقلال در ماه های اخیر، این بار مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان تجمع کرده و با اعتراض به وضعیت مدیریتی این باشگاه علیه مدیرعامل شعار دادند.

تعداد این هواداران معترض قابل توجه است و برخی از آنها بنرهایی در اعتراض به عملکرد مدیریتی و مدیرعامل باشگاه استقلال در دست دارند و شعارهایی نیز علیه احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال سر دادند.

هواداران معترض همچون تجمع های گذشته، خواستار برکناری مدیرعامل باشگاه و همچنین اصغر ملکیان رییس هیات مدیره باشگاه استقلال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع استقلالی ها مقابل وزارت ورزش/ شعار علیه مددی و ملکیان

تجمع استقلالی ها مقابل وزارت ورزش/ شعار علیه مددی و ملکیان