مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-18پزشكي

گردو تکانی حادثه آفرید


رییس اورژانس پیش بیمارستانی علوم پزشکی ابن سینای استان همدان نسبت به گردوتکانی توسط افراد هشدار داد و گفت: گردو تکانی تا کنون در استان همدان دو مورد حادثه داشته یک نفر فوت و یک نفر نیز مصدوم شده است.

- ایسنا/همدان رییس اورژانس پیش بیمارستانی علوم پزشکی ابن سینای استان همدان نسبت به گردوتکانی توسط افراد هشدار داد و گفت: گردو تکانی تا کنون در استان همدان دو مورد حادثه داشته یک نفر فوت و یک نفر نیز مصدوم شده است.

دکتر حبیب اله معصومی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: گردوتکانی در شهریورماه آغاز می شود و تا پایان مهر ماه نیز ادامه دارد که تا کنون یک نفر فوت شده که این مورد فوت در 10 روز گذشته در نهاوند اتفاق افتاده است، همچنین یک نفر در شهرستان نهاوند در روز گذشته مصدوم شده است که خوشبختانه این فرد آسیب جدی ندیده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از روش های پیشگیری سقوط از درخت استفاده از شیوه های نوین از جمله سرشاخه کاری گردو است چرا که در این شیوه از پرورش ارتفاع درخت کم و محصول آن چند برابر می شود همچنین از بروز حوادث هنگام گردو تکانی جلوگیری می شود.

دکتر معصومی با بیان اینکه استفاده از روش های سنتی برای گردو تکانی خطر آفرین است، تصریح کرد:به جای روش های سنتی باید از دستگاه های جدید و به روز برای تکاندن درخت گردو استفاده کرد که در این شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردو تکانی حادثه آفرید

گردو تکانی حادثه آفرید