مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:002021-09-18اجتماعي

حال محیط بان زخمی منطقه تنگ صیاد مساعد است


مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری با اشاره به زخمی شدن محیط بان پارک ملی و منطقه حفاظت شده تنگ صیاد با شلیک مستقیم گلوله شکارچیان متخلف گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، شهرام احمدی گفت: محیط بان پارک ملی و منطقه حفاظت شده تنگ صیاد با شلیک مستقیم گلوله شکارچیان متخلف زخمی شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری توضیح داد: ساعت 4 بعدازظهر روز گذشته محیط بانان پارک ملی و منطقه حفاظت شده تنگ صیاد هنگام گشت و کنترل در منطقه، با دو نفر متخلف مسلح که سر و صورت خود را پوشانده و در حال شکار حیات وحش در منطقه حفاظت شده بودند، مواجه شدند.

وی با بیان اینکه مأموران یگان حفاظت محیط زیست برای جلوگیری از انجام تخلف و خلع سلاح آنها، به متخلفان نزدیک شدند، افزود: متخلفان با مشاهده مأموران، ضمن تهدید اقدام به تیراندازی با اسلحه گرم به سمت محیط بانان کردند و یکی از محیط بانان به نام مصطفی شمس با شلیک گلوله آنان، از ناحیه پا مصدوم شد.

احمدی با اشاره به اینکه ضمن هماهنگی با اورژانس، بلافاصله محیط بان زخمی به بیمارستان شهرکرد منتقل شد، گفت: با حضور در بیمارستان از نزدیک مداوای این محیط بان را دنبال کردیم خوشبختانه حال عمومی وی مساعد است و برای ادامه درمان در بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال محیط بان زخمی منطقه تنگ صیاد مساعد است

حال محیط بان زخمی منطقه تنگ صیاد مساعد است