مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-17اقتصادي

کدام صنایع پس از کرونا بیشترین رونق را ثبت کردند؟


هرچند هنوز بسیاری از کشورهای جهان با شیوع گسترده ویروس کرونا مواجه هستند اما به نظر می رسد با سرعت یافتن واکسیناسیون، برخی صنایع اقتصادی خود را آماده عبور از بحران کرونا می کنند.

- هرچند هنوز بسیاری از کشورهای جهان با شیوع گسترده ویروس کرونا مواجه هستند اما به نظر می رسد با سرعت یافتن واکسیناسیون، برخی صنایع اقتصادی خود را آماده عبور از بحران کرونا می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هرچند شیوع کرونا در ابتدا به سلامت جوامع مختلف هجوم برد اما با توجه به محدودیت هایی که دولت ها مجبور به وضع آنها شدند، بسیاری از حوزه های اقتصادی تحت تاثیر کرونا، با افت فعالیت و رشد منفی مواجه شدند.

با این وجود در سال 2021، با آغاز واکسیناسیون و البته راهکارهایی که حوزه های اقتصادی برای فعالیت همزمان با شیوع کرونا پیدا کردند، شرایط قدری بهبود یافت و بسیاری از بخش های اقتصاد بار دیگر مسیر رشد را طی کردند، با این وجود بررسی های اتاق بازرگانی تهران از وضعیت تولیدات صنعتی جهان در فصل دوم سال 2021 نشان می دهد که همه صنایع شرایط مشابهی نداشته اند.

بر اساس اطلاعات ارائه شده در این گزارش، رشد تولیدات صنعت لاستیک و پلاستیک جهان نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام صنایع پس از کرونا بیشترین رونق را ثبت کردند؟

کدام صنایع پس از کرونا بیشترین رونق را ثبت کردند؟