مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 14:552021-09-16اجتماعي

باران و سرما میهمان گیلان/دمای هوا 8 درجه کاهش می یابد


مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب وهوای گیلان در روزهای آینده گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت توده هوای ناپایدار همراه با کاهش دما، - محمد دادرس دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب وهوای گیلان در روزهای آینده اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت توده هوای ناپایدار از بامداد روز جمعه تا عصر شنبه در منطقه است.

  وی با اشاره به اینکه در این مدت در نقاط مختلف استان افزایش ابر همراه با وزش باد شدید، رگبار، تگرگ و رعدوبرق پیش بینی می شود، گفت: از بامداد جمعه آسمان گیلان به تدریج با تقویت ناپایداری ها و کاهش نسبی دما با بارندگی شدید، وزش باد، رعدوبرق و تگرگ تا عصر روز شنبه پیش بینی می شود.

  مدیرکل هواشناسی استان گیلان با اشاره به اینکه دمای هوا چهار تا هشت درجه سلسیوس کاهش می یابد، افزود: رعدوبرق و تگرگ در ارتفاعات و دامنه ها شدید پیش بینی می شود و مردم به همین دلیل در زمان وقوع رعدوبرق از استقرار در زمین های زراعی و نواحی مرتفع، به ویژه باغات چای خودداری کنند.

  دادرس با بیان اینکه مردم و کوهنوردان از صعود به ارتفاعات خودداری کنند، تصریح کرد: احتمال سیلابی شدن مسیل ها، رانش زمین، کاهش دید و لغزندگی جاده ها در گردنه های کوهستانی استان پیش بینی می شود لذا باید جهت جابه جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران و سرما میهمان گیلان/دمای هوا 8 درجه کاهش می یابد

باران و سرما میهمان گیلان/دمای هوا 8 درجه کاهش می یابد