مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 11:252021-09-16ورزشي

ساماندهی و حمایت از ورزش های قهرمانی در شورای ششم پیگیری می شود


ساماندهی و حمایت از ورزش های قهرمانی در شورای ششم پیگیری می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سید وحید میرنظامی در آیین بهره برداری از سایت ورزش های ساحلی بوستان دانشجو، با اشاره به اینکه مقوله ورزش و توجه به آن، یکی از نیازها و ضرورت های جامعه جوان به شمار می رود، گفت: در دوران کنونی که کشور درگیر بیماری کرونا می باشد، جامعه بیش از هر زمان دیگری نیاز به شور و نشاط اجتماعی دارد.

وی افزود: آمارها نشان دهنده افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه می باشد، لذا می طلب که در مجموعه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، به ویژه شهرداری ها، نسبت به مقوله ورزش اهتمام ویژه داشت.

رییس شورای اسلامی شهر اراک تاکید کرد: شورای ششم اسلامی شهر اراک با محوویت کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، با رویکرد فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به دنبال ارتقا روحیه جوانان و شور و نشاط اجتماعی در جامعه است و در این مسیر با برنامه ریزی دقیق و اصولی برای پر کردن و تامین اوقات فراغت شهروندان اراکی، اهتمام دارد.

اگر تخلیه انرژی جوانان در بستر مناسب ورزش انجام شود، در تمامی مراحل زندگی موفق خواهند بود.

  میرنظامی ادامه داد: شورای شهر با تشریک مساعی و تعامل با مدیران مربوطه در کنار توجه و رسیدگی به موضوع ورزش های پایه، ساماندهی ورزش های قهرمانی در شهر اراک را دستور کار قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی و حمایت از ورزش های قهرمانی در شورای ششم پیگیری می شود

ساماندهی و حمایت از ورزش های قهرمانی در شورای ششم پیگیری می شود