مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 10:502021-09-15سياسي

مکتب انقلاب اسلامی مهد پرورش انسان های بزرگ و حماسه ساز است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مکتب انقلاب اسلامی مهد پرورش انسان های بزرگ و حماسه ساز است و مردان بزرگی در این مکتب تربیت شدند و منشا خیرات و برکات فراوانی بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت زنده یاد سرهنگ پاسدار حاج داود میرزایی فرمانده یگان امنیت سپاه روح الله اظهار کرد: یکی از معیارهای فضیلت و برتری انسان ها جهاد فی سبیل الله است و در قرآن کریم بارها به این مسئله تاکید شده که امروز به برکت فرهنگ دینی و انقلابی حاکم در نیروهای مسلح کشور این روحیه در بین خادمین مردم وجود دارد و برای جهاد فی سبیل الله از یکدیگر سبقت می گیرند.

وی افزود: دفاع مقدس ملت ایران از سال 42 همراه با هدایت های حضرت امام(ره) شروع شده و تا به امروز ادامه دارد و ملت ایران با روحیه عاشورایی همواره در این صحنه ها موفق بیرون آمدند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: نیروهای مسلح خط مقدم دفاع مقدس در ایران اسلامی هستند و هرکجا که صحبت از دفاع باشد نیروهای مسلح با روحیه ایثار و از خود گذشتگی و اخلاص نیت و تقوای در عمل حاضر خواهند شد.

کریمی ادامه داد: مکتب انقلاب اسلامی مهد پرورش انسان های بزرگ و حماسه ساز است که مردان بزرگی در این مکتب تربیت شدند و منشا خیرات و برکات فراوانی بودند که ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب انقلاب اسلامی مهد پرورش انسان های بزرگ و حماسه ساز است

مکتب انقلاب اسلامی مهد پرورش انسان های بزرگ و حماسه ساز است