مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-12سياسي

کاهش 10 درصدی موجودی زندان های کردستان نسبت به سال گذشته


با حضور رییس کل دادگستری کردستان در زندان مرکزی سنندج، 13 زندانی واجد شرایط از زندان آزاد و به آغوش خانواده هایشان برگشتند .

- رییس کل دادگستری استان کردستان در بازدید از زندان مرکزی سنندج خبر داد: کاهش 10 درصدی موجودی زندان های کردستان نسبت به سال گذشته ایسنا/کردستان با حضور رییس کل دادگستری کردستان در زندان مرکزی سنندج، 13 زندانی واجد شرایط از زندان آزاد و به آغوش خانواده هایشان برگشتند .

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی، صبح امروز یکشنبه (22 شهریور ماه) در معیت معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان و مدیرکل زندان های استان ابتدا با حضور در کانون اصلاح و تربیت شهرستان سنندج ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان و استماع درخواست ها، مشکلات قضایی آنان را بررسی و دستورات لازم جهت رسیدگی در این خصوص را صادر کرد.

در ادامه این بازدید، رییس کل دادگستری استان کردستان با حضور در زندان مرکزی سنندج در جمع مددجویان این ندامتگاه حضور یافت و با اجرای طرح پایش در راستای اهداف کاهش جمعیت کیفری زندانیان به بررسی درخواستهای مددجویان پرداخت.

عالی ترین مقام قضایی استان در حاشیه این دیدار عنوان کرد: خوشبختانه آمار بازدید قضات از زندان های استان در 6 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 80 درصد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 10 درصدی موجودی زندان های کردستان نسبت به سال گذشته

کاهش 10 درصدی موجودی زندان های کردستان نسبت به سال گذشته