مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-07فرهنگي

اجرای تئاترهای خیابانی بجنورد در روز اربعین حسینی


تاکنون 29 اثر تئاتر خیابانی رپرتوار به دبیرخانه ارسال شده که از آن ها 11 نمایش در حال آماده سازی و بازبینی است و در اربعین حسینی اجرا خواهد شد.

- اکرم صدیقی کلاته در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به این که ملاک انتخاب آثار در این دوره از رپرتوار کیفیت و ارتباط موثر با تماشاگران است، اظهار کرد: کارگاه تخصصی آموزش تئاتر خیابانی با حضور یکی از اساتید مطرح کشوری با هدف ارتقاء کیفیت آثار در بجنورد و چند شهرستان دیگر برگزار خواهد شد.

وی گفت: رشد و توسعه فعالیت های اجتماعی و آگاهی بخشی با تکیه بر هنر نمایش، بومی سازی ظرفیت های فرهنگی و هنری با تکیه بر استعدادهای جوان و استفاده از بسترهای فرهنگی و هنری برای رشد و اعتلای فرهنگ عمومی از دیگر اهداف هفتمین رپرتوار تئاتر خیابانی است.

رییس حوزه هنری خراسان شمالی تصریح کرد: این برنامه در محورهای بسط و نشر فرهنگ ایثار و مقاومت، دفاع مقدس و فرهنگ عاشورایی، دفاع مقدس و خانواده ایرانی اسلامی، دفاع مقدس و شهدای سلامت، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، نشاط اجتماعی و روحیه امیدواری مبتنی بر فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی، مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت برگزار می شود.

وی افزود: 30 مرداد آخرین مهلت ارسال آثار به این دوره از رپرتوار بود و با پایان یافتن مهلت ارسال آثار که یک بار پیش از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تئاترهای خیابانی بجنورد در روز اربعین حسینی

اجرای تئاترهای خیابانی بجنورد در روز اربعین حسینی