مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 08:002021-08-31سياسي

کاهش اطاله دادرسی از مؤلفه های اساسی توسعه دادرسی عادلانه است


رییس کل دادگستری استان کرمان، توسعه دادرسی عادلانه را از اولویت های قوه قضاییه برشمرد و گفت: تحقق این مهم به دو فاکتور مهم افزایش نرخ رسیدگی و کاهش اطاله دادرسی بستگی دارد.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان، توسعه دادرسی عادلانه را از اولویت های قوه قضاییه برشمرد و گفت: تحقق این مهم به دو فاکتور مهم افزایش نرخ رسیدگی و کاهش اطاله دادرسی بستگی دارد.

یدالله موحد در جمع کارکنان اداری و قضایی شهرستان رفسنجان گفت: تمرکز اصلی برنامه های قضایی بر هوشمندسازی و توسعه عدالت الکترونیک است.

وی با اشاره به این مطلب که هوشمند سازی از موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، ادامه داد: اصل هوشمند سازی در قوه قضاییه از ارکان سند تحول قضایی و یکی از موارد در مورد تأکید ریاست این قوه به شمار می رود و همه باید دست به دست هم دهیم تا اولویت های این حوزه به بهترین شکل ممکن و در سریعترین زمان محقق شود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با بیان اینکه دستگاه قضایی به منظور تحقق هوشمندسازی هزینه های بسیار زیادی را در حوزه های سخت افزاری، نرم افزاری و زیرساخت پرداخت کرده و در ادامه بر لزوم برخورد با هرگونه ترک فعل نیز تاکید کرد و گفت: هیچ فردی در هیچ مقام و مسئولیتی نباید ترک فعل داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش اطاله دادرسی از مؤلفه های اساسی توسعه دادرسی عادلانه است

کاهش اطاله دادرسی از مؤلفه های اساسی توسعه دادرسی عادلانه است