مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-22اقتصادي

آغاز واردات یونجه از روسیه/ قیمت هر کیلوگرم یونجه روسی 5200 تومان


بر اساس قانون انتزاع بار دیگر وظایف بازرگانی به وزارت جهاد کشاورزی بازگشته است و در این زمینه باید این وزارتخانه همکاری لازم برای صدور مجوزها را در سریعترین زمان داشته باشد.

- بر اساس قانون انتزاع بار دیگر وظایف بازرگانی به وزارت جهاد کشاورزی بازگشته است و در این زمینه باید این وزارتخانه همکاری لازم برای صدور مجوزها را در سریعترین زمان داشته باشد.

رییس هیات مدیره اتحادیه دامداران کشور از واردات یونجه از کشور روسیه با ارز نیمایی در هفته جاری برای تامین علوفه دامی در خشکسالی خبر داد.

فرهاد اکبری در گفت وگو با ایلنا، با اشاره به تشدید مشکلات دامداران در تامین علوفه دامی در سال خشک جاری، اظهار کرد: اتحادیه دامداران با مشارکت صندوق حمایت از توسعه دامپروری و تولیدات دامی کشور اقدام به ثبت سفارش واردات علوفه از روسیه کرده است.

وی ادامه داد: علوفه ای که از روسیه ثبت سفارش کردیم یونجه است که هم اکنون منتظر صدور مجوز برای ورود آن هستیم.

اکبری با تاکید بر اینکه تغییر در دولت و قوانین موجب به تاخیر افتادن واردات علوفه شده است، افزود: قبل از تغییر دولت ما مجوز از سازمان دامپزشکی گرفته بودیم و قرار بر این بود که سازمان حفظ نباتات نیز مجوزهای لازم را صادر کند، اما با تغییر دولت و اجرای قانون انتزاع، مجوز دامپزشکی نیاز به صدور مجد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واردات یونجه از روسیه/ قیمت هر کیلوگرم یونجه روسی 5200 تومان

آغاز واردات یونجه از روسیه/ قیمت هر کیلوگرم یونجه روسی 5200 تومان