مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-20سياسي

امام جمعه بهمن: دولت سیزدهم باید وزرای جهادی داشته باشد


وزرا، معاونان و مشاوران در دولت سیزدهم باید متناسب با ویژگی های در تراز انقلاب اسلامی و شرایط گام دوم بوده و شاخص های مومن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده در خطبه های امروز نماز جمعه اظهار کرد: همه کابینه دولت سیزدهم باید متناسب با شاخص ها، معیارها و ویژگی های در تراز انقلاب اسلامی و شرایط گام دوم باشد.

البته رییس جمهور جدید میراث دار دولتی فرسوده و کم کار بوده است که یک فرصت 8 ساله در کادرسازی و نیرو سازی را سوزانده؛ لکن انتظارمان این است که شاخص های مورد نظر رهبری را در انتخاب ایشان ببینیم.

خطیب جمعه بخش بهمن تصریح کرد: خوشبختانه در فهرست اعلامی از سوی رییس جمهور دو ویژگی بشارت آفرین به چشم می خورد که یکی جوان ترشدن سن اعضای کابینه (حدود 10 سال) و دیگری سابقه انقلابی، جهادی و روحیه مردمی در اکثر قریب به اتفاق آن ها است.

حجت الاسلام علیزاده به ادامه روند تحول در قوه قضاییه نیز اشاره کرد و گفت: رییس قوه قضاییه با سرعت بیشتر روند کاهش فاصله بین مردم و مسئولان را ادامه داده و حتی می توان گفت در این راه تحول نو را پدید آورده است که گفتگو با محکومان تکفیری و امنیتی، نمونه آن است.

علیزاده تصریح کرد: تداوم این تحول موجب افزایش اعتماد عمومی به دستگاه قضا شده، بسیاری از توطئه های سیاسی و روانی و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بهمن: دولت سیزدهم باید وزرای جهادی داشته باشد

امام جمعه بهمن: دولت سیزدهم باید وزرای جهادی داشته باشد