مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 07:302021-08-15پزشكي

حرکت دسته های عزاداری مشهد در روزهای تاسوعا و عاشورا ممنوع است


رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حرکت دسته های عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورا در تمامی نقاط سطح شهر به خصوص اطراف حرم مطهر رضوی و ورود دسته ها به داخل اماکن مقدس و مذهبی ممنوع است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حرکت دسته های عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورا در تمامی نقاط سطح شهر به خصوص اطراف حرم مطهر رضوی و ورود دسته ها به داخل اماکن مقدس و مذهبی ممنوع است.

علی اصغر حسنی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیشترین تمرکز این روزها روی رعایت دستورالعمل های بهداشتی در هیات های مذهبی بوده و تشدید نظارت ها در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی در هیات های مذهبی صورت گرفته است.

در چند روز اخیر تذکراتی به برخی از هیات ها داده شده تا نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی دقت نظر بیشتری داشته باشند، ضمن اینکه طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزاری جلسات در فضاهای سرپوشیده، برگزاری مراسم های سوگواری در ادارات، فعالیت ایستگاه های صلواتی و حرکت دسته های عزا ممنوع است.

وی افزود: برای روزهای تاسوعا و عاشورا منتظر دستورالعمل های جدید هستیم، اما حرکت دسته ها در این 2 روز در تمامی نقاط سطح شهر به خصوص اطراف حرم مطهر رضوی ممنوع بوده و ورود دسته ها به داخل اماک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت دسته های عزاداری مشهد در روزهای تاسوعا و عاشورا ممنوع است

حرکت دسته های عزاداری مشهد در روزهای تاسوعا و عاشورا ممنوع است