مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-15اقتصادي

افتتاح 17 طرح راهداری و حمل و نقل جاده ایِ استان کرمان در هفته دولت


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: در هفته دولت 17 طرح حوزه راهداری، راه های روستایی و بخش حمل و نقل شمال استان با اعتباری بالغ بر 3830 میلیارد ریال از محل منابع استانی و ملی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

- سیدعلی حاج سیدعلیخانی با اعلام این خبر اظهار کرد: در حوزه نگهداری راه ها تعداد 8 طرح شامل انجام عملیات روکش آسفالت محور بردسیر – سیرجان، محور فهرج به نگین کویر ، محور دهبکری _تونل اسفند، محور بافت – رابر ، محور زرند_ رفسنجان و روکش آسفالت محور دوراهی لاله زار است که این بخش از عملیات راهداری به طول حدود 50 کیلومتر و با صرف اعتباری معادل 3400 میلیارد ریال انجام شده است.

وی افزود: در حوزه نگهداری راه همچنین بهسازی، روکش حفاظتی و لکه گیری موضعی با دستگاه های بلوپچر در محور های چترود- کرمان و باغین - کرمان ، درزگیری و بهسازی محور انار – شهربابک مجموعا به طول 50 کیلومتر با صرف اعتباری معادل 48 میلیارد ریال آماده افتتاح است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به این مطلب که حدود 13 هزارو 170 کیلومتر طول راه های آسفالته، استان ما راه در جایگاه دوم کشوری قرار داده، تصریح کرد: در بخش نگهداری ابنیه فنی راه نیز تعداد چهار طرح با صرف اعتبار 170 میلیارد ریال که از محل اعتبارات استانی و ملی تامین شده، افتتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 17 طرح راهداری و حمل و نقل جاده ایِ استان کرمان در هفته دولت

افتتاح 17 طرح راهداری و حمل و نقل جاده ایِ استان کرمان در هفته دولت