مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 09:202021-08-05سياسي

کمک به اشتغال جوانان از اولویت های جهاددانشگاهی است


رییس جهاددانشگاهی استان فارس با یادآوری اینکه فعالیت های این نهاد متناسب با نیاز روز جامعه و منطبق بر اصول و ارزش های نظام مقدس اسلامی برنامه ریزی و دنبال شده است، - ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی استان فارس با یادآوری اینکه فعالیت های این نهاد متناسب با نیاز روز جامعه و منطبق بر اصول و ارزش های نظام مقدس اسلامی برنامه ریزی و دنبال شده است، کمک به اشتغال جوانان با اجرای طرح های مختلف آموزشی و مهارت افزایی را از اولویت های جهاددانشگاهی دانست.

مظاهر بابایی 14 مرداد در حاشیه بازدید از ساختمان آموزشی کارکنان نهادهای نظامی سپاه و ارتش در شیراز با بیان اینکه آموزش های تخصصی و عمومی جزو توانمندی های جهاددانشگاهی است، گفت: جهاددانشگاهی از زمان تأسیس تاکنون به دنبال توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی بر اساس نیازهای روز است.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های امروز جهاددانشگاهی کمک به اشتغال جوانان است، به ظرفیت های مناسب معاونت آموزشی این نهاد اشاره و اضافه کرد: طرح حکمت از فرصت هایی است که خانواده های کارکنان نیروهای مسلح می توانند از آن برای بهره مندی از آموزش های اشتغال جهاددانشگاهی استفاده کنند.

بابایی ضمن قدردانی از همکاری های خوب سپاه هم در اجرای طرح حکمت و هم دوره های آموزشی مهارت سربازان، گفت: حضور نهادها در کنار هم می تواند ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به اشتغال جوانان از اولویت های جهاددانشگاهی است

کمک به اشتغال جوانان از اولویت های جهاددانشگاهی است