مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 20:352021-08-04فرهنگي

«جریان شناسی سیاسی در ایران» به چاپ بیست و سوم رسید


کتاب «جریان شناسی سیاسی در ایران» اثر دکتر علی دارابی به چاپ بیست و سوم رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جریان شناسی سیاسی در ایران یکی از آثار تالیفی دکتر علی دارابی، استاد ارتباطات دانشگاه است که به همت سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و تاکنون در بیست و دو نوبت به چاپ رسیده و اکنون چاپ بیست و سوم آن به بازار نشر عرضه شده است.

این اثر در 637 صفحه منتشر شده و در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، عنوان پرفروش ترین کتاب غرفه ناشر را به خود اختصاص داده بود.

علی دارابی دکترای علوم سیاسی عضو هیئت علمی دانشگاه و صاحب نظر در زمینه ارتباطات، پژوهشگری است که سال ها در این حوزه دست به قلم شده و تجارب و یافته های خود را در ده ها جلد کتاب دانشگاهی و عمومی در اختیار دانش پژوهان قرار داده است؛ ویژگی بارز او، تسلط بر دو حوزه علوم سیاسی و ارتباطات بوده و به همین دلیل، آثار تالیفی این استاد دانشگاه از جامعیت خاصی برخوردار است.

جریان شناسی سیاسی در ایران نیز ثمره ده ها سال مطالعات گوناگون پیرامون جریان های سیاسی کشورمان است که با محوریت جریان های سیاسی اسلام گرا در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و زمینه ها و عوامل شکل گیری آنها به رشته تحریر درآمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جریان شناسی سیاسی در ایران» به چاپ بیست و سوم رسید

«جریان شناسی سیاسی در ایران» به چاپ بیست و سوم رسید