مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 19:252021-08-04ورزشي

جابری: سپاهان مقابل گیتی پسند حاضر نشود پرونده اش به کمیته انضباطی می رود


در صورت عدم حضور تیمی در بازی موظف به اجرای قانون و ارسال پرونده به کمیته انضباطی هستیم.

- آرش جابری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در واکنش به عدم حضور تیم فوتسال سپاهان اصفهان در بازی امروز مقابل گیتی پسند اظهار داشت:  نزدیک به یک ماه است که ما برنامه بازی های لیگ برتر فوتسال اعلام شده و قبل از هر اقدامی با باشگاه ها مکاتبه داشتیم که سازمان لیگ  مسابقات را طبق برنامه برگزار می کند.

  وی تصریح کرد: باشگاه سپاهان با خرید امتیاز باشگاه اهورای بهبهان جایگزین این تیم در لیگ برتر فوتسال شده، مگر مقصر سازمان لیگ است که این دو باشگاه یک هفته به شروع لیگ به توافق رسیدند که این باشگاه نتوانسته بازیکن جذب کند.

ریس و دبیر سازمان لیگ فوتسال گفت: من به ناظر بازی امروز  اعلام کردم در صورتی که باشگاه سپاهان تا قبل از شروع بازی اگر بازیکنی را معرفی کردند از نظر سازمان لیگ مشکلی نیست اما در صورت عدم حضور این تیم یا هر تیم دیگری در مسابقات ما مجبوریم طبق قانون پرونده را به کمیته انضباطی ارسال کنیم.

وی در پاسخ به سوالی که بعضی از باشگاهها مدعی شدند در برگزاری لیگ برتر عجله شده و حتی بعضی از باشگاه ها جواب تست آزمایش  PCR  کرونا را به سازمان لیگ ارسال نکردند، گفت: در مورد برگزاری لیگ هیچ تصمیم عجولانه ای گرفته نشده و ما به خاطر حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابری: سپاهان مقابل گیتی پسند حاضر نشود پرونده اش به کمیته انضباطی می رود

جابری: سپاهان مقابل گیتی پسند حاضر نشود پرونده اش به کمیته انضباطی می رود