مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 13:152021-08-04اقتصادي

زیرساخت های گذرگاه های مرزی چیلات و چنگوله در ایلام فراهم شد


زیرساخت های گذرگاه های مرزی چیلات و چنگوله در استان ایلام فراهم شده است.

- ، محمد نوذری عصر چهارشنبه در نشست چگونگی بازگشایی گذرگاه های مرزی ایلام با کشور عراق بر توسعه هرچه بیشتر روابط اقتصادی و فرهنگی بین دو کشور تاکید کرد.

وی بر افزایش صادرات از مرز بین المللی مهران به کشور عراق، حذف روادید برای بازرگانان ایرانی به ویژه تجار ایلامی و ارائه خدمات به مسافران عراقی در حوزه های درمان در استان ایلام تاکید کرد و گفت: زیرساخت های لازم در بیمارستان کوثر شهر ایلام برای ارائه خدمات پزشکی به مسافران و بیماران عراقی فراهم شده است.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به کنگره عظیم اربعین اشاره کرد و افزود: در خصوص برگزاری پیاده روی اربعین و فراهم شدن زیرساخت ها منتظر تصمیم نهایی از سوی هیئت دولت هستیم و به محض تصمیم گیری در این زمینه تصمیمات لازم را در استان اتخاذ خواهیم کرد.

نوذری با بیان اینکه استان ایلام از سه مرز (مهران، چیلات و چنگوله) می تواند با کشور عراق روابط تجاری برقرار کند، خواستار بازگشایی و فراهم شدن زیرساخت های لازم درآن سوی دو مرز چیلات و چنگوله شد و تاکید کرد: با فراهم شدن زیرساخت ها در کشور عراق و آن سوی این دو مرز می توان شاهد کاهش بار ترافیک در مرز بین المللی مهران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های گذرگاه های مرزی چیلات و چنگوله در ایلام فراهم شد

زیرساخت های گذرگاه های مرزی چیلات و چنگوله در ایلام فراهم شد