مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 12:252021-08-04اقتصادي

امیدواری روسیه درباره نقش آفرینی ایران در ثبات بازار نفت پس از رفع تحریم


نماینده روسیه در سازمان های بین المللی ابراز امیدواری کرد بعد از لغو تحریم ها علیه ایران و بازگشت صادرات نفت آن به جایگاه قبل، تهران به تلاش های اوپک پلاس برای حفظ ثبات بازار نفت ملحق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی به توییت کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان های بین المللی در خصوص پاسخ کتبی آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران به پیام تبریک دبیرکل اوپک واکنش نشان داد.

غریب آبادی در خصوص پاسخ رییس جمهور جدید ایران نوشته بود: در این پاسخ، رییس جمهور از تلاش های دبیرخانه اوپک در حفظ ثبات بازار نفت در دو سال گذشته قدردانی کرده و همچنین برای دبیرکل اوپک و همکارانش آرزوی موفقیت کرده است.

اولیانوف این پاسخ را پیامی مهم خواند و افزود: امیدوارم ایران بعد از لغو تحریم ها و بازگرداندن صادرات نفت خود (به جایگاه قبل)، به تلاش های اوپک پلاس برای حفظ ثبات بازار نفت ملحق شود.

پیش از این برخی تحلیلگران گفته اند ثبات بازار نفت یکی از متغیرهای اثرگذار بر تصمیم آمریکا برای بازگشت به توافق هسته ای برجام خواهد بود.

دولت دونالد ترامپ ، رییس جمهور سابق آمریکا بعد از خروج از توافق هسته ای برجام، با صدور یک فرمان اجرایی در سال 2019 هر گون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری روسیه درباره نقش آفرینی ایران در ثبات بازار نفت پس از رفع تحریم

امیدواری روسیه درباره نقش آفرینی ایران در ثبات بازار نفت پس از رفع تحریم