مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 11:102021-08-04دانش

ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به دانشگاه ها


از سوی وزیر آموزش و پرورش، مصوبه جلسه 843 شورای عالی انقلاب فرهنگی، با عنوان مصوبه «سیاست ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به دانشگاه ها و آموزش عالی (پس از پایان متوسطه)» به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

- از سوی وزیر آموزش و پرورش، مصوبه جلسه 843 شورای عالی انقلاب فرهنگی، با عنوان مصوبه سیاست ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به دانشگاه ها و آموزش عالی (پس از پایان متوسطه) به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی، مصوبه جلسه 843 شورای عالی انقلاب فرهنگی، با عنوان مصوبه سیاست ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به دانشگاه ها و آموزش عالی (پس از پایان متوسطه) را به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.

در این مصوبه آمده است؛ در پی تصویب و ابلاغ نقشه جامع علمی کشور و ضرورت ساماندهی نظام سنجش و پذیرش دانشجو به عنوان یکی از اقدامات مهم مندرج در این نقشه، کار کارشناسی گسترده در ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور آغاز شد.

استفاده از نتایج مطالعات انجام شده پیشین در کشور، گردآوری نظرات آحاد مختلف ذی­نفعان، علی الخصوص معلمان آموزش وپرورش، مدیران مدارس، اندیشکده ها و پژوهشکده ها، کارشناسان مستقل، اساتید و رؤسای دانشگاه ها و حتی گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به دانشگاه ها

ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به دانشگاه ها