مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 20:052021-08-03فناوري

مسابقه هکرها برای انجام حملات جدید باج افزاری


کارشناسان امنیت سایبری هشدار دادند حمله باج افزاری که در ژوییه از طریق آلوده کردن نرم افزار مدیریت فناوری شرکت کاسیا، نزدیک به 1500 سازمان را فلج کرد، - کارشناسان امنیت سایبری هشدار دادند حمله باج افزاری که در ژوییه از طریق آلوده کردن نرم افزار مدیریت فناوری شرکت کاسیا، نزدیک به 1500 سازمان را فلج کرد، به نقطه آغاز مسابقه ای در میان هکرها برای یافتن آسیب پذیرهای مشابه تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انشعابی از گروه هکری روسی REvil از دو حفره امنیتی نرم افزار شرکت آمریکایی کاسیا برای رخنه به 50 فراهم کننده خدمات مدیریت شده که از محصولات کاسیا استفاده می کردند، بهره برداری کرد.

ویکتور ژِوِر، مدیر موسسه هلندی غیرانتفاعی افشای آسیب پذیری که به شرکت کاسیا پیش از این حمله درباره ضعف امنیتی هشدار داده بود، گفت: اکنون که هکرها مشاهده کرده اند حملات به شرکتهای فراهم کننده خدمات مدیریت شده تا چه حد می تواند قدرتمند باشد، سخت در تلاش هستند و به تکاپو افتاده اند و نمی دانیم کجا حضور دارند.

این اتفاق بارها و بارها تکرار خواهد شد.

وی افزود: محققانش آسیب پذیریهای مشابهی را در شرکتهای فراهم کننده خدمات مدیریت شده بیشتری شناسایی کرده اند با این حال به دلیل این که همه مشکلات ترمیم نشده اند، از این شرکتها نام نبرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه هکرها برای انجام حملات جدید باج افزاری

مسابقه هکرها برای انجام حملات جدید باج افزاری