مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 16:052021-08-03ورزشي

تانک روس، ترقه ایرانی!


درخشش آلکنو در عرصه مربیگری والیبال به همراه هیکل درشتش دست به دست هم داد تا لقب «تانک روسی» را برایش بسازند؛ تانکی که به نظر می رسید می تواند گره گشای والیبال ایران باشد و این تیم را برای اولین بار روی سکوی المپیک ببرد اما این تانک روسی به طرز عجیبی در .

- درخشش آلکنو در عرصه مربیگری والیبال به همراه هیکل درشتش دست به دست هم داد تا لقب تانک روسی را برایش بسازند؛ تانکی که به نظر می رسید می تواند گره گشای والیبال ایران باشد و این تیم را برای اولین بار روی سکوی المپیک ببرد اما این تانک روسی به طرز عجیبی در ورودش به ایران تبدیل به ترقه ای بی خطر شد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: تیم ملی والیبال ایران در حالی به کارش در بازی های المپیک پایان داد که با کسب نتایجی دور از انتظار از صعود به مرحله بعدی بازماند.

ایران که امید داشت در این دوره از بازی ها روی سکوی المپیک برود، با انجام بازی های سینوسی در المپیک در نهایت در جدول شش تیمی گروه نخست، در رده پنجم قرار گرفت تا بسیاری را شوکه کند.

ایران در شرایطی در این گروه به رتبه چهارم رسید که در بدترین حالت ممکن تصور می شد به جایگاه سوم برسد.

در این گروه به غیر از لهستان و ایتالیا، رقیب جدی ای برای تیم ملی والیبال ایران وجود نداشت؛ ولی دو شکست عجیب وغریب برابر کانادا و ژاپن و یک شکست قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تانک روس، ترقه ایرانی!

تانک روس، ترقه ایرانی!